DEAR SUMMER ; PLEASE VISIT SOON

HELLLO BLOGGEN, ER FAVVOO BLOGGARE ÄR HÄR!
neej jag är inte en av dom dära ''fjortisbloggarna'' som håller på med en massa skit, usschh.. 

Idaag har man haft en ganska skön dag, som sagt det är Lördag, tror alla håller med om att det är grymmt skönt, ingen skola härligt de med! Dagen spenderades först på stan där jag var & köpte present to my mom som fyller år idag, GRATTIS GRATTIS BÄSTA MAMMA! sen vart de ungdomsgruppen, där vi bestämde vad vi ska göra under året, många bra förslag kom vi fram till, tex klättring, tacokväll, paintball & åka till stockholm + in till Gröna Lund. Då ska vi bara försöka hålla den ordningen & se om allt går att göra dvs om ekonomin är tillräcklig. Vi kollade även på en film, kmr inte ihåg vad den hette, men bra var den. Träffade även Zenia igen efter att inte ha träffat henne på ett långt tag, hon har ju vart i Peru i 5 veckor som jag verkligen är avundjuk på, brun & allt var hon ju också :( inte illa(y). Sen vart de hem, firade mamma, gav presenten, åt masssa tårta, dog av min huvudvärk, som jag fortfarande gör, inte kul alls.

Just nu är ja riktigt trött & skulle verkligen behöva massage mer än allt annat;/.

PUSS


Kommentarer
Postat av: SANDRA!

Puss på favoriten !

2010-01-25 @ 11:41:33
Postat av: JOSEFINE!

Puss på dig !

2010-01-26 @ 21:44:35
URL: http://definitelyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0