mothers day

jahapp idag är det alltså Mors Dag. försökte vakna ganska tidigt med tanke på allt jag hade planerat, men så vart de inte. vaknade iallafall & gick upp direkt och bakade en kladdkaka, sen tvingade jag min syrra att åka till ica för att köpa färska jordgubbar och ett mors dag kort. när det var klart åt jag frukost och kollade på tv, sedan la jag upp all ''fika'' och mamma blev glatt överaskad av fikat & kortet, sen efter det har ja kollat ganska mycket på tv & nu är det äntligen dags för mig att börja plugga, åh vad jag har längtat efter det :D♥ ciao bitches


kladdkakan ser ganska torr ut på bilden, men det var den INTE kan jag säga, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0