my life and just about me

tjatja bloggen
sitter just nu lite halvdöd framför datorskärmen och mår skit, det var igår jag började känna mig såhär och nu visade det sig att man är sjuk, GREAT!!!
det känns ju lite sådär, är sjuk, har huvudvärt och ont i princip hela kroppen och det är ju inte speciellt kul

aja whatever.. har för ett tag sen kollat på två filmer, två riktiga tjejfilmer, men ack så bra!
Confessions of a Shopaholic och 17 again var filmerna jag såg, rekomenderas till alla små tjejer som springer runt och inte vet vad dom ska göra utav sitt liv.. hej ironi!


lite mindre än en månad sen denna otroligt vackra bild var tagen! yeah godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja. otroligt vacker!

2010-05-17 @ 18:49:26
Postat av: Anonym

oh du är så vacker , jag älskar dej mest av allt,, kan inte tänka mig ett liv utan dig, du är min drog. min luft som jag andas och jag finner inga ord att beskriva min kärlek till dig. Du är underbaraste av dom alla och otroligt snygg. Jag är kär i dig !

2010-05-25 @ 10:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0